New Mitsubishi Service Commitment Program

Gemoedsrust voor klanten

Al meer dan 45 jaar waarderen 7,3 miljoen Europese klanten* de betrouwbaarheid van de voertuigen van Mitsubishi Motors, van de oorspronkelijke Lancer uit 1975 tot de huidige Outlander PHEV, de meest verkochte plug-in hybride, met daartussen alle Pajero's, L200’s, Galants, Colts en Space Stars. Miljoenen van die auto’s rijden er dagelijks rond op onze Europese wegen.

Deze betrouwbaarheid en gemoedsrust, een rechtstreeks resultaat van de lange, 150 jaar** oude ontwikkelingstraditie van Mitsubishi, is voor veel Europese klanten ook een belangrijke reden geworden om een Mitsubishi te kopen.

Op basis van deze expertise en reputatie heeft Mitsubishi Motors Europe (MME) besloten dit engagement te formaliseren via het nieuwe “Mitsubishi Service Commitment”-programma (MSC).

Het MSC-programma is van toepassing op alle voertuigen van Mitsubishi Motors ingeschreven in het MME-gebied vanaf 1 januari 2020 en is bedoeld om het huidige aftersalesaanbod van MME te bundelen en uit te breiden zonder bijkomende kosten.

• Ter herinnering: MMC was in 2015 het eerste Japanse merk met een constructeursgarantie van 5 jaar in Europa.
  • Deze garantie van 5 jaar, nog steeds een zeldzaamheid op OEM-niveau, wordt nu uitgebreid naar alle originele accessoires van Mitsubishi Motors Europe – een primeur in de sector.
  • Parallel daarmee blijft de gratis dienst “Mitsubishi pechverhelping” (MAP – Mitsubishi Road Assistance) voor 5 jaar bestaan.
  • Daarnaast maakt een nieuw “Free Vehicle Health Check deel uit van het Mitsubishi Service Commitment-programma.

Over dit nieuwe initiatief zei Eric Wepierre, president & CEO van MME: “Van bij het begin hebben we ingezet op kwaliteit voor onze Europese klanten, wat is uitgegroeid tot een uitstekende en reële reputatie van betrouwbaarheid van al onze wagens dankzij de toptechnologie van MMC.”

Hij vervolgde: “Met dit nieuwe “Mitsubishi Service Commitment”-programma van MME willen we de Mitsubishi-ervaring naar een hoger niveau tillen door unieke nieuwe diensten aan te bieden en van daaruit die essentiële band tussen klant, dealer en merk te versterken. Dit is ook een belofte die we verschuldigd zijn in dit belangrijke jubileumjaar.”

MME - Mitsubishi Service Commitment release NL.doc.pdf