Mitsubishi Motors op de 45ste Tokyo Motor Show

Gedurfde ambitie

Woensdag 20 september 2017 — De 45ste Tokyo Motor Show* wordt voor Mitsubishi Motors een evenement als nooit tevoren. Het betekent een mijlpaal waarbij het bedrijf onder nieuwe omstandigheden een heel nieuw tijdperk aanvat van langetermijngroei en duurzame ontwikkeling. Om de toekomst sterk tegemoet te treden, keert Mitsubishi Motors terug naar zijn roots.

Als symbool van deze vernieuwde ambitie wordt in wereldpremière een top conceptcar voorgesteld, de MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT.

Onder zijn lage en lange, aerodynamische SUV-Coupé vorm combineert deze wagen Mitsubishi Motors’ gekende knowhow in vierwielaandrijving en elektrische aandrijving met een geavanceerde artificiële intelligentie.

*De 45ste Tokyo Motor Show 2017 opent zijn deuren voor het publiek van 27 oktober tot 5 november, met persdagen op 25 en 26 oktober, in het Tokyo Big Sight Exhibition Center. Meer informatie vindt u op www.tokyo-motorshow.com/en.