Mitsubishi Motors onthult kleine plug-in hybride SUV-conceptcar op de 46ste Tokyo Motor Show 2019

MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) onthult zijn kleine plug-in hybride elektrische SUV-conceptcar in wereldpremière op de 46ste Tokyo Motor Show 2019, die zijn deuren opent voor het publiek van 24 oktober tot 4 november 2019.

De kleine elektrische SUV-conceptcar belichaamt de waarden van MMC’s merkslogan “Drive your Ambition” en brengt de expertise en technologie van het bedrijf op het vlak van elektrificatie en vierwielaandrijving samen.

Met deze conceptcar introduceert MMC nieuwe waarden, die SUV, PHEV en 4WD combineren: de auto krijgt een gedownsizede, lichtere plug-in hybride aandrijflijn en een elektrische vierwielaandrijving.

MITSUBISHI MOTORS biedt een nieuw soort rijervaring die door een elektrische SUV wordt gecreëerd, die comfort geeft en veiligheid biedt voor de dagelijkse trip naar de stad, terwijl bestuurders van alle slag de mogelijkheid krijgen om hun grenzen te verleggen op onaangelegde of ruwere wegen wanneer ze voor buitenactiviteiten kiezen.

MMC heeft een speciale website opgezet waar informatie te vinden is over wat het tentoonstelt op de Tokyo Motor Show 2019:

Engels:

TMS 2019 - Small Plug-in Hybrid Concept Car NL.pdf