MITSUBISHI MOTORS hertekent Space Star

Tokyo, 7 november, 2019 – MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zal de gefacelifte en vernieuwde Space Star Mirage genoemd op andere markten en de Attrage Mirage G4 genoemd op andere markten) op 18 november in Thailand lanceren. De Mirage is echter niet bestemd voor de Europese markt.

Het wordt meteen een scherp en heel dynamisch design dat de Mitsubishi-ness van de compacte wagens van het gamma belichaamt en identificeert.
Wereldwijd zijn het strategische modellen waarvan er in het fiscaal jaar 2018 zo'n 140.000 exemplaren werden verkocht. De nieuwe wagens worden geproduceerd in de Laem Chabang fabriek van Mitsubishi Motors in Thailand.

Over MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation is een wereldwijd actieve autoconstructeur die is gebaseerd in het Japanse Tokio. Het heeft een competitieve voorsprong op het domein van SUV’s, pick-ups en elektrische en plug-in hybride voertuigen. Sinds de Mitsubishi-groep meer dan een eeuw geleden zijn eerste auto produceerde hebben we een ambitieuze en vaak disruptieve aanpak gekozen door nieuwe voertuigsoorten te ontwikkelingen en met vooruitstrevende technologie te pionieren. Onze merkstrategie, die diep in het DNA van Mitsubishi Motors geworteld is, zal ambitieuze bestuurders aanspreken die conventies durven uitdagen en verandering durven omarmen. In navolging van die instelling introduceerde Mitsubishi Motors in 2017 zijn nieuwe merkstrategie. Die wordt uitgedrukt in de slogan “Drive your Ambition” – een combinatie van persoonlijke passie en voorwaartse drang, maar ook een weerspiegeling van de constante dialoog tussen het merk en zijn klanten. Vandaag legt Mitsubishi Motors zich toe op constante investeringen in innovatieve nieuwe technologie, aantrekkelijk design en productontwikkeling om opwindende en authentieke nieuwe auto’s naar klanten over de hele wereld te kunnen brengen.

Space Star Teaser - Press Release NL.pdf

Ann Wittemans