Christian Vollrath, nieuwe Fleet Sales Manager voor Mitsubishi & FUSO

Beherman Motors, invoerder van Mitsubishi en FUSO voor de Belux, verstevigt zijn commerciële structuur met een Fleet Sales Manager.

Zowel het commerciële profiel van Christian Vollrath als zijn ervaring in de automobielwereld maken van hem de geschikte kandidaat voor deze functie.

Christian Vollrath is 41 jaar en beschikt over een mooi parcours in de autosector. Zijn carrière begon hij in de verkoop bij een autodealer, om vervolgens de leasing- en remarketing business bij Westlease voor zijn rekening te nemen. Hij was ook verantwoordelijk voor de verkoop in een belangrijke concessie. De laatste vier jaar was hij werkzaam bij FCA Belux waar hij opeenvolgend de fleet business van de dealers behartigde als ook de relaties met de leasingmaatschappijen en de grote klanten voor zijn rekening nam.

Volgens Dimitri Gose, CCO van Beherman Motors: « Deze beslissing kadert in de ambities die de Japanse constructeur vooropstelt sinds zijn integratie in de Alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi. Het recente succes van modellen als de Outlander PHEV én de groeiende interesse van fleet klanten voor onze producten resulteren in de aanwerving van een Fleet Sales Manager. Dankzij zijn lage CO2-emissies (<50gr), biedt de Outlander PHEV optimale fiscale voordelen (100% fiscaal aftrekbaar). Daarbij komt het feit dat de wagen uitstekend scoort op gebied van comfort en kwaliteit.». Hij voegt hier nog het volgende aan toe: « De Outlander PHEV is de bestverkochte plug-in hybride in Europe en bekleedt sinds kort de 3de plaats voor wat betreft de verkoop van plug-in voertuigen in België. En Mitsubishi wil op ditzelfde elan verder werken. Dit vergt ondermeer ook een specifieke aanpak van de fleet markt. »

Als Fleet Sales Manager, zal Christian de commerciële politiek en de verkoop aan bedrijven ontwikkelen alsook de relaties met alle marktspelers behartigen (bedrijven, leasingmaatschappijen, korte termijn rentals enz.). Daarnaast zal hij ook instaan voor de ontwikkeling en ondersteuning van het fleet netwerk bij de Mitsubishi-dealers.

Christian Vollrath vervoegt het team van Dimitri Gose en zal bijgevolg ook nauw samenwerken met Danny Olemans, Sales Director Belux.

Fleet Christian Vollrath - NL.pdf